Maскарпоне и уиски

Най-вкусният десерт, който можете да направите в рамките на 5 минути.

500гр Маскарпоне

70гр захар

5 с.л Бейлис

5 с.л. уиски

Шоколад за настъргване

Този десерт беше толкова харесан, че следващият път, когато същите приятели идваха на гости предложиха да донесат те яденето, за да имам време аз да направя десерта. Това искрено ме разсмя, защото той наистина отнема 5мин.

С две думи – изсипвате сиренето Маскарпоне в купа, добавяте захарта и разбивате кратко с миксер. Добавяте Бейлис и разбивате с миксер. Добавяте уиски и разбивате с миксер.

Ако имате желание/търпение бихте могли да го сложите в сладкарски пош и да го шприцовате в чашите. Ако не –  загребете по 2-3 големи лъжици и ги слагате в чаши. Настъргвате малко шоколад отгоре и слагате в хладилника до момента на поднасяне.

Времето, останало ви свободно, поради леснотата на рецептата, може да прекарате във взимане на гореща вана, старателно гримиране и подбиране на подходящи думи за приемане на овации, които несъмнено ще получите, щом приятелите ви опитат десерта.

13 responses to “Maскарпоне и уиски

  1. ОООООО ама ти си просто страхотна! Ето удачен момент да блесна пред родителите на мъжа ми този уикенд. Искам само да ти кажа, че рецептите, които успях да пробвам до момента /особено домашната майонеза/ са абсолютни попадения от началото до края.Благодаря, че ги споделяш.

    • Ех, Фифи, ако можех и калориите да споделям по интернет😀 Шегата настрана – удоволствието е изцяло мое!
      И успех пред роднините…

  2. не може да постваш това по време на пост, как ще изкарам 40 дни сега?? изобщо, (офтопик) ужасно съм нетърпелива за още постни рецепти! ще има, нали, нали?🙂

    • Като тази ‘постна’ рецепта ли? Дааа, много🙂
      Абе тези дни не остава много време за готвене, освен за такива, 5-минутни чудеса. СЛедващият път ще се постарая да са постни чудеса.

  3. Много вкусно стана !!! Вместо 70 гр захар разстопих 1 бял шоколад и добавих всичко останало. С нетърпение чакам да публикуваш нови рецепти, винаги са уникални.

    • Милена, това за шоколада е страхотна идея. Трябваше аз да се сетя – и без това само риба с шоколадов сос не съм готвила, толкова съм пристрастена..

  4. Здравей!
    Искам първо да кажа „уау“! Страхотен блог, страхотни рецепти! А по-специално тази ме отнесе като Аватар – Титаник. Тъкмо приключих с облизването на чашката и се чувствам неземно. Благодаря ти!🙂
    Отскоро проявявам любителски интерес към готвенето и започнах свое собствено малко блогче. Без бой признавам, че днес включих тази рецепта. Търсих някъде „всички права запазени“, но не намерих. Ако все пак имаш нещо против, веднага ще я „сваля“!

    С нетърпение чакам следващите ти кулинарни изкушения!

    P.S. Честит 8-ми март!

    • Хей Борис,
      По някаква причина параноичния Аксимет те беше пратил в спам папката в която имам 1,010 линка. Днес реших да ги прегледам и те ‘спасих’ от изтриване завинаги🙂
      Относно рецептата: нямам нищо против да я готвиш, пишеш, преписваш, разпространяваш и най-вече похапваш. Още повече че много мило си ме посочил като автор и егото ми е напълно задоволено.
      Благодаря много за милите думи. Малко съм позанемарила готвенето (или по-скоро писането), но не е за дълго.
      До скоро, Силвия

Вашият коментар

